//eğer ekleme yapılcaksa "a" yazılmalıdır dosya 0dan oluşturulmak istenmiyorsa
a+ yazılması gerekiyor. Yani hep üzerine devam eden bir txt istiyorsan. a+ yaz ama her kaydettiğinde sadece o andaki verileri kaydetsin dersen üzerine yazmasın istersen w kalsın.