Php sctipi şifreleme ve lisanslama biri bu konuda yardım etsin
8
●1.225
- 20-06-2010, 23:30:43Benim bildiğim şu var hocam ;
lisans.php oluşturun içine şunları yerleştirin
<?php $cekilecek_text="http://www.xxx.com/lisans.txt"; if (!function_exists("file")) { die("<strong><a href='http://www.php.net/file'>file</a></strong> fonksiyonu sunucuda yüklü olmalıdır<br /> fonction <strong><a href='http://www.php.net/file'>file</a></strong> must be installed on the server"); } function lisanskontrol() { if (substr($_SERVER['HTTP_HOST'], 0, 4) == "www.") { $domainadi = substr($_SERVER['HTTP_HOST'], 4); } else { $domainadi = $_SERVER['HTTP_HOST']; } return $domainadi; } $alanadi=lisanskontrol(); $lisanstext=file($cekilecek_text,FILE_IGNORE_NEW_LINES); $lisans=array(); foreach($lisanstext as $sayi => $cekveri) { $lisans[$sayi]=rtrim($cekveri,"\r\n"); } if (!in_array($alanadi,$lisans)) { die("Lisanssiz Kullanim: ".$alanadi."<br /> Lisan geçersiz <br /> lütfen xxxx@xxx.com a ulaþarak lisans alýnýz. "); exit; } ?>www.xxx.com ve xxxx@xxx.com olan yerleri kendinize göre düzeltiniz.
www.xxx.com olan domainize lisans.txt diye txt oluşturun içine lisans vereceğiniz domainlerin adresini yazınız..
xx.com şeklinde..
Bot dosyanızada
include('lisans.php');yapın..
bot sayfanızıda ioncube ile şifreleyin
belki daha iyileri vardır bundan benim ki örnek idi sadece
Kodlar alıntıdır..
- 20-06-2010, 23:32:58Üyeliği durdurulduJenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xxx.com açılmazsa veya tamamen kapanırsa ? - 20-06-2010, 23:40:17Üyeliği durdurulduşöyle diyim bu tamamiyle scipt değil sadece bir bot... bunu şifrelemek ve lisanlamak istiyorum bir yandanda tek kişiye vereceğim botu gine lisanslamayı öğrenmem lazım mutlaka
bunu hem genel olarak script için hemde botlar için...
birde bu include('lisans.php'); dosyasını kaldırınca zaten site açılırı
bi yararı olmaz ayrıca...
- 21-06-2010, 03:46:31google 'ın hizmetini kullan.spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-w...p://www.google adresindeki txt.
ben bu şekilde yapıyordum. Güncellemesi de basit
http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-w...e/domainal.txt
gibi
belki daha iyileri vardır bundan benim ki örnek idi sadece 