şöyle diyim bu tamamiyle scipt değil sadece bir bot... bunu şifrelemek ve lisanlamak istiyorum bir yandanda tek kişiye vereceğim botu gine lisanslamayı öğrenmem lazım mutlaka bunu hem genel olarak script için hemde botlar için...

birde bu include('lisans.php'); dosyasını kaldırınca zaten site açılırı bi yararı olmaz ayrıca...