• 07-02-2010, 19:54:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Bir Site Yapıcam Basit bir site iletişim hakkımızda vs vs olavak siteyi yaptım. ama adam yönetim paneli istiyor en azından yazıyı değiştirmek istiyor bende o yazıları başka bir html ye koyarım include alırım dedim ama o html ye gerektiği zaman nasıl yazdıracak
    Yani İsediğm Şu Meitn Girilecek Alan Olacak Butonlu Butona Basınca Oradaki Yazıları o html ye yazacak Çok araştırdım bulduklarımın hepsi iip adresi vs vs yazıyor.Çok İhtiyacaım Var İlgilenen Arkadaşa Şimdiden Teşekkür Ederim
  • 07-02-2010, 20:13:15
    #2
    Arkadaşım önce sitenin yönetim panelini yapman gerek , daha sonra webde metin editörleri var alıp siteye adapte edebilirsin .
  • 08-02-2010, 09:20:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    basit yönetim paneli olan php`scriptler var.
    ara google`da mutlaka bulursun.
  • 08-02-2010, 10:08:37
    #4
    joomla, drupal gibi scriptler kullanabilirsin en kötü ihtimalle.
  • 08-02-2010, 10:11:48
    #5
    Ayrı bir .html oluşturup ona yazmak yerine neden mysql veritabanı kullanmıyorsunuz?

    sayfalar isminde bir tablonuz olur. Bunun içinde gerekli bilgileri tutarsınız. (baslik,icerik vb...)