Arkadaşlar Bir Site Yapıcam Basit bir site iletişim hakkımızda vs vs olavak siteyi yaptım. ama adam yönetim paneli istiyor en azından yazıyı değiştirmek istiyor bende o yazıları başka bir html ye koyarım include alırım dedim ama o html ye gerektiği zaman nasıl yazdıracak
Yani İsediğm Şu Meitn Girilecek Alan Olacak Butonlu Butona Basınca Oradaki Yazıları o html ye yazacak Çok araştırdım bulduklarımın hepsi iip adresi vs vs yazıyor.Çok İhtiyacaım Var İlgilenen Arkadaşa Şimdiden Teşekkür Ederim