yaptığım lisansı çözebilecek kişiye 200 TL
26
●2.089
- 20-01-2010, 21:54:51Üyeliği durdurulduİşde Ben Adam Diye Bu Adama Derim Sözünün Eri Varmı Daha Senden Üstad Helal Olsun İşin Gücün Rast Gelsindevturkeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2010, 22:13:47Üyeliği durdurulduDoğrusunu söylemek gerekirse kırılacağını biliyordum açıkçası biraz forumu denemek istedim, benim yaptığım bile kırıldığına göre bu işler boş. loader olmadan kırılmayacak lisans yoktur. Kodları ne kadar karıştırırsan karıştır, sonu yine bir evalde bitiyor, onuda bulup basitçe echolamaktan ibaret, orda koddaki 1 çuval kod kafa karıştırmak içindiInvictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2010, 22:17:55Üyeliği durduruldunekadar karıştırırsan karıştır diyorum ya sonu bir eval de bitiyor, o evali bulup echolatmak herşeyInvictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2010, 22:36:11Üyeliği durdurulduMaşallah uğraşıyorum da vinci şifresi gibidevturkeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece file_get_content yazısı var onu çözebildim
- 20-01-2010, 22:42:41Konu sahibi isteği üzerine kilit.devturkeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle