Invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin için sakıncası yoksa lisans kodunu tekrar koyar mısın ben görmemiştim merak ettim şimdi hangi lisansın kırıldığını kırılanı görelim ki kırılmıcak olanı yapmaya çalışalım
Doğrusunu söylemek gerekirse kırılacağını biliyordum açıkçası biraz forumu denemek istedim, benim yaptığım bile kırıldığına göre bu işler boş. loader olmadan kırılmayacak lisans yoktur. Kodları ne kadar karıştırırsan karıştır, sonu yine bir evalde bitiyor, onuda bulup basitçe echolamaktan ibaret, orda koddaki 1 çuval kod kafa karıştırmak içindi