• 05-01-2010, 12:13:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sitemin kayıt bölümüne güvenlik kodu oluşturmak istiyorum.Spam kayıtlar ortaya çıkmaya başladı.Site toplist sitesi
  • 05-01-2010, 12:45:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ücretli scriptle ne lakası var anlayamadım siteme güvenlik kodu istiyorum sadece
  • 05-01-2010, 12:46:39
    #4
    THR
    Üyeliği durduruldu
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...TR314&ie=UTF-8

    istemediğin kadar var...
  • 05-01-2010, 12:52:36
    #5
    Crux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretli scriptle ne lakası var anlayamadım siteme güvenlik kodu istiyorum sadece
    Seninde dediğin gibi sitene güvenlik kodu istiyorsun.

    Php bölümünde insanlar direk birilerinin hazır bir şey yazıp vermelerini istemiyorlar. "Ben güvenlik kodu yazıyordum ancak ... kısmında takıldım. Burayı nasıl yapabilirim?" şeklinde yardım istiyorlar.

    Bakınız :
    https://www.r10.net/php/82893-abarti-istekler.html

    Serkan; adlı üyeden alıntı:
    Arkadaşlar burası webmaster forumu lütfen isteklerinizi abartmayın. Bazı arkadaşlar resmen 2-3 sayfalık kod istiyorlar. Burada bi hata varsa halletmeye çalışalım yoksa herkese script lazım. Burası bedava script dağıtım yeri değil, yada bana şu lazım yazıverin iki dakika gibi bir ortam yok burada. Sorunlarınıza çözüm bulmak isteriz, yoksa hiç kimse oturup biri için script yazmaz en azından ben böyle düşünüyorum...

    Ayrıca w-arez script istekleride son günlerde fazlalaştı.Forumda her türlü w-arez paylaşımı yasaktır.


    Ayrıca w-arez istemekte, paylaşmakta süresiz ban sebebidir.

    Anlayışınız için teşekkürler
  • 05-01-2010, 13:08:01
    #6
    Üyeliği durduruldu
    neresinde takildiginiz yada ne yapip ne yapamadiginizi soylerseniz bence cevap bulmaniz daha kolay. ben sahsen neler neleeer istiyorum da ...
  • 05-01-2010, 13:17:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    OfisSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninde dediğin gibi sitene güvenlik kodu istiyorsun.

    Php bölümünde insanlar direk birilerinin hazır bir şey yazıp vermelerini istemiyorlar. "Ben güvenlik kodu yazıyordum ancak ... kısmında takıldım. Burayı nasıl yapabilirim?" şeklinde yardım istiyorlar.

    Bakınız :
    https://www.r10.net/php/82893-abarti-istekler.html
    anlıyorumda burda bi kaç konuda gördüm istemiş vermişler. 2-3sayfalık kod değildir heralde isteyeceğim şey.O kadar komple almak istemiyorum olan şeye kod eklemek istiyorum.
  • 05-01-2010, 13:19:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neresinde takildiginiz yada ne yapip ne yapamadiginizi soylerseniz bence cevap bulmaniz daha kolay. ben sahsen neler neleeer istiyorum da ...
    aslında bişey yapmadım.Yani kayıt kısmı klasik yaz doldur kayıt butonuna bas kayıt ol.Oraya işte 3le 5i toplamı kaç gibi yani ne kadar zor bilmiyorumda basit bişey en basiti hangisiyse yani sadece direk kayıt olmasınlar
  • 05-01-2010, 14:08:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    direk sayi toplama gibi işlemleri curl işe aşmak çok basit. konu ile ilgili video eğitimim bile var hatta.

    resim güvenlik kodu koyarsaniz daha iyi olur. forumda benzer basliklar vardi herhangi birini kodlariniza adapte etmeyi denediniz mi?

    yada "güvenlik kodu" diye forumda hiç arattiniz mi üstad?