neresinde takildiginiz yada ne yapip ne yapamadiginizi soylerseniz bence cevap bulmaniz daha kolay. ben sahsen neler neleeer istiyorum da ...
aslında bişey yapmadım.Yani kayıt kısmı klasik yaz doldur kayıt butonuna bas kayıt ol.Oraya işte 3le 5i toplamı kaç gibi yani ne kadar zor bilmiyorumda basit bişey en basiti hangisiyse yani sadece direk kayıt olmasınlar