mail gönderen bir uygulama ile birleştirilmesi çok gereksiz olur. Adı üzerinde bu sınıfın tek amacı formu doğrulatmak. Formu doğrulattıktan sonra formdan gelen bilgileri siz istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. E-postayla mı gönderirsiniz, veritabanına mı kaydedersiniz yoksa sadece ekranda mı gösterirsiniz orası size kalıyor
yani diger siteleriniz kadar tutmaz en azindan