• 08-09-2009, 12:17:59
    #10
    Üyeliği durduruldu
    @sdemirkeser
    mail gönderen bir uygulama ile birleştirilmesi çok gereksiz olur. Adı üzerinde bu sınıfın tek amacı formu doğrulatmak. Formu doğrulattıktan sonra formdan gelen bilgileri siz istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. E-postayla mı gönderirsiniz, veritabanına mı kaydedersiniz yoksa sadece ekranda mı gösterirsiniz orası size kalıyor
  • 08-09-2009, 12:24:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    deepblue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail gönderen bir uygulama ile birleştirilmesi çok gereksiz olur. Adı üzerinde bu sınıfın tek amacı formu doğrulatmak.
    ııh böyle çok tutmaz yani diger siteleriniz kadar tutmaz en azindan
  • 08-09-2009, 12:30:05
    #12
    Üyeliği durduruldu
    @sdemirkeser
    Burada önemli zaten sitenin tutması değil. Bu projede önde olan "sınıfın kendisidir." SiteBilgi, GoPof veya Sunucu Tara ile bunu karıştırmayın.

    Ayrıca ben her açtığım sitede çok ziyaretçi gelsin, çok para kazanayım mantığıyla yola çıkmıyorum. Öncelikli amacım birşeyleri paylaşmak, ihtiyacı olanlara faydalı olabilmek...
  • 08-09-2009, 12:49:17
    #13
    dnmtnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ismailperim
    küçük olan ihtiyaç mı Bir ilan sitesi yaptığını düşün ve gelen alanları kontrol ettiğini düşün? bu tarz nesnel kütüphaneler işimizi kolaylaştırıyor unutmayalım..
    			$post = Validation::factory($_POST)
    					->add_rules('baslik','required')
    					->add_rules('ilantip','required')
    					->add_rules('fiyat','required')
    					->add_rules('baslangictarihi','required')
    					->add_rules('bitistarihi','required')
    					->add_rules('aciklama','required');
    			$files = Validation::factory($_FILES)
    						->add_rules('resim.*','upload::valid', 'upload::type[gif,jpg,png]', 'upload::size[1M]');
    			# Form Validation
    			if (!$post->validate() || !$files->validate())
    			{
    				url::redirect('hesabim/ilan-form?durum=0');
    			}
    bakınız add_rules ler için tek tek if else mi girmek daha mantıklı yoksa bir validasyon kullanmak mı daha mantıklı
    dipnot: kohana framework kullanmaktayım.
    ben php yanında aynı zamanda c#.net le de çalışmaktayım visual studio 2008 ortamında. ikisini karşılaştırınca gayet küçük birşey bana göre ama önemli.
  • 08-09-2009, 12:50:53
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @ismilperim
    Konu .net değil.
  • 08-09-2009, 12:55:21
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ismailperim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben php yanında aynı zamanda c#.net le de çalışmaktayım visual studio 2008 ortamında. ikisini karşılaştırınca gayet küçük birşey bana göre ama önemli.
    biraz konu sapmis gibi. bende jsf ile yazılım geliştirityorumda şimdi validator taglib falan tartismiyoruz ki
  • 08-09-2009, 13:07:12
    #16
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz konu sapmis gibi. bende jsf ile yazılım geliştirityorumda şimdi validator taglib falan tartismiyoruz ki
    tartışılan birşey yok. ben bana göre küçük ama ÖNEMLİ olduğunu söyledim hepsi bu.