ismailperim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben php yanında aynı zamanda c#.net le de çalışmaktayım visual studio 2008 ortamında. ikisini karşılaştırınca gayet küçük birşey bana göre ama önemli.
biraz konu sapmis gibi. bende jsf ile yazılım geliştirityorumda şimdi validator taglib falan tartismiyoruz ki