• 05-03-2025, 15:50:29
    #1
    Arkadaşlar hayatımda ilk yazılımım bakarmısınız nasıl olmuş size zahmet
  • 05-03-2025, 15:52:52
    #2
    hocam bakmasına bakalımda konuda bakılacak birşey yok imzandaki siteye kurdun desem oda açılmıyor
  • 05-03-2025, 15:53:57
    #3
    pc me bağlanıp dedim bakabilirmisiniz
  • 05-03-2025, 16:00:42
    #4
    Herhangi birsey gözükmüyor hocam
  • 05-03-2025, 16:05:53
    #5
    İyi hoş da hocam proje yok keşke sana zahmet onu da gösterseydin bize
  • 05-03-2025, 16:08:21
    #6
    hocam bilgisayarıma bağlanacaksınız size zahmet onu diyorum siteye atmadım uzakdan bağlanma cihazları ile
  • 05-03-2025, 16:21:39
    #7
    Hocam insanlar neden sizin bilgisayarınıza bağlansın ki ? Eğer fikir görüş vs yardım istiyorsanız siteyi atarsınız insanlarda düşüncelerini paylaşır.
  • 05-03-2025, 16:22:16
    #8
    Gözükmüyor ki yazılım bitti hocam tasaırımı yapamadım aclmıyor
  • 05-03-2025, 16:26:11
    #9
    bilgisayarınıza bağlanıp localhosttamı bakacağız hocam demo kurar eksikleri nedir artıları nedir sorarsanız herkes fikir verirdi bilgisayarınıza bağlanacaklarını hiç sanmam 100 kişide 1 kişi belki