• 13-08-2009, 22:15:56
    #1
    xxamp kulanıyorum nasıl yükleyebilirim ioncubeyi?
  • 14-08-2009, 13:14:35
    #2
    Apache2Triad programını kullanırsın default olarak ionCube yükleniyor.
  • 14-08-2009, 13:28:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.ioncube.com/loaders.php adresinden işletim sisteminize göre loader i indirip calistirin.
  • 14-08-2009, 13:32:27
    #4
    aredhelrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.ioncube.com/loaders.php adresinden işletim sisteminize göre loader i indirip calistirin.
    onu denedimde nere yükleyecegimi bulamdım
  • 14-08-2009, 16:32:44
    #5
    önce zend indir basit kurulumu zaten php.ini vs. seç windows dizininde olur genelde xp ise. daha sonra php iniye zend.ext olarak ioncubeyi göm
    zend_extension_ts="C:\XXXXXXXXX\ioncube\ioncube_loader_win_X.X.dll"
    gibi gibi
    apache ye reset at calistir.

    saygular
  • 14-08-2009, 16:51:18
    #6
    XAMPP sürümüm kurcalanmış "1.7.1 Beta3", 1.7.2 de php 5.3 var ve bazı kullanımlar değişmiş olabilir.

    ioncube_loader_win_5.2.dll
    dosyasını ioncube sitesinden ediniyoruz ve php/ext/ioncube/ içine atıyoruz

    Aşağıdaki satırı da [zend] üzerine ekliyorum, ext yolunu değiştirmeyi unutmuyorum.

    [ioncube]
    zend_extension_ts = "E:\webserver\php\ext\ioncube\
    Bunlarda genelde zend ile çakışma olur, zend in önüne arkasına artık nerede çalışırsa, koymayı deneyin.

    Ben deki görünüşü şöyle:

    [ioncube]
    zend_extension_ts = "E:\webserver\php\ext\ioncube\ioncube_loader_win_5.2.dll"
    
    [Zend]
    zend_extension_ts = "E:\webserver\php\zendOptimizer\lib\ZendExtensionManager.dll"
    zend_extension_manager.optimizer_ts = "E:\webserver\php\zendOptimizer\lib\Optimizer"
    zend_optimizer.enable_loader = 0
    zend_optimizer.optimization_level=15
    ;zend_optimizer.license_path =
    ; Local Variables:
    ; tab-width: 4
    ; End:
    -----------------------------------------

    xdebug için sadece dll yi açın, harici yüklemeler yine zend ile çakışıyor:

    extension=php_xdebug.dll
    .
  • 14-08-2009, 17:28:33
    #7
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XAMPP sürümüm kurcalanmış "1.7.1 Beta3", 1.7.2 de php 5.3 var ve bazı kullanımlar değişmiş olabilir.

    ioncube_loader_win_5.2.dll
    dosyasını ioncube sitesinden ediniyoruz ve php/ext/ioncube/ içine atıyoruz
    Aşağıdaki satırı da [zend] üzerine ekliyorum, ext yolunu değiştirmeyi unutmuyorum.
    [ioncube]
    zend_extension_ts = "E:\webserver\php\ext\ioncube\
    Bunlarda genelde zend ile çakışma olur, zend in önüne arkasına artık nerede çalışırsa, koymayı deneyin.
    Ben deki görünüşü şöyle:
    [ioncube]
    zend_extension_ts = "E:\webserver\php\ext\ioncube\ioncube_loader_win_5.2.dll"
    [Zend]
    zend_extension_ts = "E:\webserver\php\zendOptimizer\lib\ZendExtensionManager.dll"
    zend_extension_manager.optimizer_ts = "E:\webserver\php\zendOptimizer\lib\Optimizer"
    zend_optimizer.enable_loader = 0
    zend_optimizer.optimization_level=15
    ;zend_optimizer.license_path =
    ; Local Variables:
    ; tab-width: 4
    ; End:
    -----------------------------------------
    xdebug için sadece dll yi açın, harici yüklemeler yine zend ile çakışıyor:
    extension=php_xdebug.dll
    .
    baya karışık
  • 14-08-2009, 17:54:18
    #8
    Neresi karışık, 1 dosya atıyoruz ve php.ini ye 1 satır kod yazıyoruz.

    .
  • 14-08-2009, 19:19:56
    #9
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apache2Triad programını kullanırsın default olarak ionCube yükleniyor.
    bu programı kurdum ama server üzerinde düzgün çalışan sayfa, localde tr karakter sorunlu açılıyor. bunun bir çözümü var mı acaba?