Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XAMPP sürümüm kurcalanmış "1.7.1 Beta3", 1.7.2 de php 5.3 var ve bazı kullanımlar değişmiş olabilir.

ioncube_loader_win_5.2.dll
dosyasını ioncube sitesinden ediniyoruz ve php/ext/ioncube/ içine atıyoruz
Aşağıdaki satırı da [zend] üzerine ekliyorum, ext yolunu değiştirmeyi unutmuyorum.
[ioncube]
zend_extension_ts = "E:\webserver\php\ext\ioncube\
Bunlarda genelde zend ile çakışma olur, zend in önüne arkasına artık nerede çalışırsa, koymayı deneyin.
Ben deki görünüşü şöyle:
[ioncube]
zend_extension_ts = "E:\webserver\php\ext\ioncube\ioncube_loader_win_5.2.dll"
[Zend]
zend_extension_ts = "E:\webserver\php\zendOptimizer\lib\ZendExtensionManager.dll"
zend_extension_manager.optimizer_ts = "E:\webserver\php\zendOptimizer\lib\Optimizer"
zend_optimizer.enable_loader = 0
zend_optimizer.optimization_level=15
;zend_optimizer.license_path =
; Local Variables:
; tab-width: 4
; End:
-----------------------------------------
xdebug için sadece dll yi açın, harici yüklemeler yine zend ile çakışıyor:
extension=php_xdebug.dll
.
baya karışık