KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apache2Triad programını kullanırsın default olarak ionCube yükleniyor.
bu programı kurdum ama server üzerinde düzgün çalışan sayfa, localde tr karakter sorunlu açılıyor. bunun bir çözümü var mı acaba?