Konu
localda ioncube 'yi nasıl desyeklerim?
14-08-2009, 19:19:56
#9
akadal34
KingMania adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Apache2Triad
programını kullanırsın default olarak ionCube yükleniyor.
bu programı kurdum ama server üzerinde düzgün çalışan sayfa, localde tr karakter sorunlu açılıyor. bunun bir çözümü var mı acaba?