• 30-12-2024, 15:46:13
    #1
    Selamlar, detaylı bir yönetim paneli projem var. Bu projede dosyalama yapmayıp bu şekilde ana dizinde tüm .php dosyalarını tutmak zararlı mı? İleride bana zararı olur mu? Benden istenen ve beklenen bu, sistemde sorunsuz çalışıyor ama ileride zararı olacaksa düzeltmem gerekir.

  • 30-12-2024, 15:53:43
    #2
    SQL zaafiyeti olmayacak şekilde kodladıysanız bir sorun olacağını düşünmüyorum hocam. Ancak daha güvenli ve düzenli olsun derseniz Laravel gibi kütüphanelerin desteğiyle yazabilirsiniz sistemi
  • 30-12-2024, 15:56:04
    #3
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SQL zaafiyeti olmayacak şekilde kodladıysanız bir sorun olacağını düşünmüyorum hocam. Ancak daha güvenli ve düzenli olsun derseniz Laravel gibi kütüphanelerin desteğiyle yazabilirsiniz sistemi
    SQL tarafında hiçbir sorun yok. Proje de takır takır çalışıyor. Çok teşekkürler. Muhtemelen projeyi teslim etmeden yine de dosyalama yapacağım.
  • 30-12-2024, 16:08:19
    #4
    Düzenli bir şekilde tutmaktan bahsediyorsanız örneğin kullanıcı ile ilgili olanları user klasöründe tutarsanız sizin için daha iyi olacaktır bir şey aradığınızda bulmanız kolay olur. Proje hakkında bilgisi olmayan biri bile çok rahatlıkla neyin nerede olduğunu anlar
  • 30-12-2024, 17:53:14
    #5
    Düzenli durması bence daha profesyonel olur proje için
  • 31-12-2024, 08:34:04
    #6
    Benim düzen anlayışımda dosya sayısına ve klasörlerine göre
    Yani tüm resim dosyalarını tek klasörde tutmam. Sürekli upload oluyorsa yani.
    Yıl/ay/gün şeklinde klasörler yaratıp tutarım. Ama aradığını buluyorsan çokta önemli değildir.