Selamlar, detaylı bir yönetim paneli projem var. Bu projede dosyalama yapmayıp bu şekilde ana dizinde tüm .php dosyalarını tutmak zararlı mı? İleride bana zararı olur mu? Benden istenen ve beklenen bu, sistemde sorunsuz çalışıyor ama ileride zararı olacaksa düzeltmem gerekir.