• 10-02-2007, 10:27:01
    #1
    arkadaşlar bi fıkra scriptinde fıkra eklerken enter a basılıp ta bir satır boşluk bıraktıgımda gösterdiğim sayfada alt satıra inmediğini görüyorum bunun için ne yapmam lazım... bir aradaşa sordum bir javascript kodu lazım dedi.. yardımcı olursanız sevinirim....
  • 10-02-2007, 10:38:08
    #2
    pre kullanabilirsin
    <pre>
    yazılar
    yazılar
    </pre>
  • 10-02-2007, 11:01:53
    #3
    PHP kullanıyorsan verileri veritabanından çektikten sonra bir satır boşluk bırakılacak veriyi alttaki gibi yazabilirsin.

    echo nl2br($veri);
  • 11-02-2007, 16:21:27
    #4
    teşekkür ederim sorun çözüldü