Konu
mesaj gönderilirken alt satıra geçilmesi
10-02-2007, 11:01:53
#3
WebSenator
PHP kullanıyorsan verileri veritabanından çektikten sonra bir satır boşluk bırakılacak veriyi alttaki gibi yazabilirsin.
echo nl2br($veri);