$num1 = $_POST['num1']; $num2 = $_POST['num2']; $num3 = $_POST['num3']; $numbers = array($num1, $num2, $num3);Merhaba, formdan gelen sayıların sadece sayıların ortasındakini nasıl yazdırabilirim.
rsort var fakat istedigim gibi olmuyor
8
●224
$num1 = $_POST['num1']; $num2 = $_POST['num2']; $num3 = $_POST['num3']; $numbers = array($num1, $num2, $num3); echo(max($numbers) . " en büyük sayıdır". "<br>"); echo($numbers . " 2. en büyük sayıdır". "<br>"); // bu kısmı yapamadım echo(min($numbers) . " en küçük sayıdır");
$num1 = $_POST['num1'];
$num2 = $_POST['num2'];
$num3 = $_POST['num3'];
$numbers = array($num1, $num2, $num3);
rsort($numbers);
foreach($numbers as $number) {
echo $number . "<br>";
} $num1 = $_POST['num1']; $num2 = $_POST['num2']; $num3 = $_POST['num3']; $numbers = array($num1, $num2, $num3); echo(max($numbers) . " en büyük sayıdır". "<br>"); sort($numbers); $mid = $numbers[1]; // ortanca sayı echo($mid . " 2. en büyük sayıdır". "<br>"); echo(min($numbers) . " en küçük sayıdır");burada dizi sıralanıyor ve ortadaki sayıyı yani en büyük 2. sayıyı yazdırıyor. $birincisayi = $numbers[0]; şeklinde de yazdırabilirsin.
<?php $dizi = array(45,65,44); rsort($dizi); $en_buyuk = current($dizi); $sonraki_en_buyuk = next($dizi); $en_kucuk = end($dizi); echo "$en_buyuk - $sonraki_en_buyuk - $en_kucuk"; ?>