Üye girişi yapmadan sayfayı görememe .. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Üye girişi yapmadan sayfayı görememe ..
16
●
1.636
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Üye girişi yapmadan sayfayı görememe ..
1
2
11-02-2009, 18:02:24
#10
Z9Real
sdemirkeser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
if blogunun içine almanız gerekiyor dogal olarak onuda
<?php if($_SESSION["armut"]){ ?> yorumla ilgili kodlar buraya <?php } ?>
gibi gibi
size nasıl teşekkür edecegimi bilemiyorum..
Çok ama çok teşekkür ederim... yaptım sonunda .....
Bu arada armut ne oluyo
11-02-2009, 18:30:31
#11
YGuzel
giriş yapan üyenin sessionu oLuyor nasıL kaydettiysen ona göre değiştirceksin orayı
11-02-2009, 18:32:50
#12
Z9Real
YuqseLX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
giriş yapan üyenin sessionu oLuyor nasıL kaydettiysen ona göre değiştirceksin orayı
teşekkürler...
11-02-2009, 21:55:59
#13
sdemirkeser
Üyeliği durduruldu
Z9Real adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
size nasıl teşekkür edecegimi bilemiyorum..
Çok ama çok teşekkür ederim... yaptım sonunda .....
Bu arada armut ne oluyo
armut bir meyvedir
bknz
armut - Google Görsel Arama
11-02-2009, 22:10:06
#14
YGuzel
sdemirkeser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
armut bir meyvedir
bknz
armut - Google Görsel Arama
güzeL ama k.dışı
11-02-2009, 22:12:48
#15
sdemirkeser
Üyeliği durduruldu
YuqseLX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzeL ama k.dışı
<konudisi>arkadaş sormuş armut nedir diye ondan yazma geregi duydum</konudisi>
07-07-2010, 22:11:08
#16
irFaNLiNe
Konuyu açan ve yanıtlayan arkadaşlara teşekkür ederim. Ben de böyle bir şey arıyordum. Bu gece maçtan sonra videolara ve betiklere göz ataacğım.
07-07-2010, 22:22:26
#17
enc0der
artmut piş agzııma düş demiş aslıında heheh
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler