• 11-02-2009, 18:02:24
    #10
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    if blogunun içine almanız gerekiyor dogal olarak onuda
    <?php if($_SESSION["armut"]){ ?>
    
    yorumla ilgili kodlar buraya
    
    <?php } ?>
    gibi gibi
    size nasıl teşekkür edecegimi bilemiyorum.. Çok ama çok teşekkür ederim... yaptım sonunda .....

    Bu arada armut ne oluyo
  • 11-02-2009, 18:30:31
    #11
    giriş yapan üyenin sessionu oLuyor nasıL kaydettiysen ona göre değiştirceksin orayı
  • 11-02-2009, 18:32:50
    #12
    YuqseLX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giriş yapan üyenin sessionu oLuyor nasıL kaydettiysen ona göre değiştirceksin orayı
    teşekkürler...
  • 11-02-2009, 21:55:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Z9Real adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size nasıl teşekkür edecegimi bilemiyorum.. Çok ama çok teşekkür ederim... yaptım sonunda .....
    Bu arada armut ne oluyo
    armut bir meyvedir

    bknz
    armut - Google Görsel Arama
  • 11-02-2009, 22:10:06
    #14
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    armut bir meyvedir

    bknz
    armut - Google Görsel Arama
    güzeL ama k.dışı
  • 11-02-2009, 22:12:48
    #15
    Üyeliği durduruldu
    YuqseLX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzeL ama k.dışı
    <konudisi>arkadaş sormuş armut nedir diye ondan yazma geregi duydum</konudisi>
  • 07-07-2010, 22:11:08
    #16
    Konuyu açan ve yanıtlayan arkadaşlara teşekkür ederim. Ben de böyle bir şey arıyordum. Bu gece maçtan sonra videolara ve betiklere göz ataacğım.
  • 07-07-2010, 22:22:26
    #17
    artmut piş agzııma düş demiş aslıında heheh