if blogunun içine almanız gerekiyor dogal olarak onuda
<?php if($_SESSION["armut"]){ ?>
yorumla ilgili kodlar buraya
<?php } ?>gibi gibi
size nasıl teşekkür edecegimi bilemiyorum..

Çok ama çok teşekkür ederim... yaptım sonunda .....
Bu arada armut ne oluyo