sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
if blogunun içine almanız gerekiyor dogal olarak onuda
<?php if($_SESSION["armut"]){ ?>

yorumla ilgili kodlar buraya

<?php } ?>
gibi gibi
size nasıl teşekkür edecegimi bilemiyorum.. Çok ama çok teşekkür ederim... yaptım sonunda .....

Bu arada armut ne oluyo