• 08-01-2009, 16:11:25
    #1
    merhabalar;
    okulumdan php ile ilgili 1-2 şeyler istediler veremessem sinifta kalma ihtimalim var
    yardımcı olursaniz sevinirim msn: gaspico_serkan@hotmail.com lutfen...
  • 08-01-2009, 16:21:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    konuyuda yazsanız bence daha uygun olurdu ama
  • 08-01-2009, 16:25:18
    #3
    Ne istiyorsanız burdan yazın, msn vermenize gerek yok.
  • 08-01-2009, 16:26:26
    #4
    buraya yaz bakalım
  • 08-01-2009, 16:28:49
    #5
    De ki şuna şuna ihtiyacım var veya şunu şunu beceremedim doğrusu ne olmalıdır gibi birşeyler yaz.

    Burdan herkes görsün neye ihtiyacının olduğunu, ona göre bilen cevap verir zaten.
  • 08-01-2009, 17:39:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne istiyorsanız burdan yazın, msn vermenize gerek yok.
    msnde çözünce foruma giren hiç bir insana faydası olmayacak sonuçta
  • 09-01-2009, 16:36:45
    #7
    okuldan php site yapmamı ıstedıler hocamızın bısze gosterdıgı 5-6 kod var onlar php oılarak ucretsız hostlarda goruntuleyecegım ancak kodlar calısma sıstemını vs yapamadım:S:S sımdıden tesekkurler
  • 09-01-2009, 17:37:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ne kodu? ne yapacaksın ? ne sitesi ?
  • 09-01-2009, 17:41:56
    #9
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kodu? ne yapacaksın ? ne sitesi ?
    Güzel soru .