• 09-01-2009, 17:45:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel soru .
    klasik ögrenci sendromu
    ben hiç calismayayim, öğrenmeyeyim ama ödev verdiler onuda yapayim ki notları kapayım
  • 09-01-2009, 17:51:56
    #11
    Açıkça istediğini yazsan eminim ki yardım edilecektir.
    aradığına bi nebze de olsa ulaşmış olacaksın.
    ama burdaki kimse müneccim değil ki hocan ne istiyor, sen ne istiyorsun bilsin.

    5-6 kod var toplamda demişsin, fazla birşey işlememişsiniz o zaman. bunlar da muhtemelen
    echo , print, for döngüsü, if , while, değişkenler vs... olacaktır.
    bunlar hakkında bilgiyi de şuradan bulabilirsin.
    kolay gelsin.
  • 12-01-2009, 21:51:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Halledildi