• 14-03-2021, 00:14:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar selam,

    Aşağıdaki gibi kodum var ama burada data_id yakalıyorum sonra bu arada aşağıdaki işlemler foreach ile dönüyor sonra ben bu yakaladım datayı formdan data dosyaya gönderip orada gönder butonuyla gelen id yi yakalamak istiyorum çünkü ona göre update işlemi yapacağım
    ama 3 tane bile input olsa hep aynı id dönüyor örneğin hep 374 id si dönüyor en son daki id ama 373 372 var üstükinde de gönder butonları ayrı ayrı ama neden hep son id dönüyor çözümü olan var mı acaba ?
    <form action="" class="data_gonder" method="POST">
      
        <input type="text" name="data_id" value="<?= $data['data_id'];?>">
                <input type="text" name="aut" value="">
                <button  name="data" class="btn btn-primary">Gönder</button></form>
    
    
            </td>
                                            </tr>
                                    <?php } ?>
                                         <script type="text/javascript">
      
      $(".data_gonder").on("submit", function (e) {
        e.preventDefault();
            $.ajax({
                url: "data.php",
                data: $(".data_gonder").serialize(),
                type: "post",
    
                success:function(e)
    
    
                {
                  if(e == "başarılı"){
                   swal("Tebrikler","Kaydınız Başarılı..!","success");
                    setTimeout(function(){
                        window.location = "";  }, 2000);
                    $('.').fadeIn("slow");
                    $('.').html(e);
                    $('.').fadeOut(5000);
              }else if(e == "mail mevcut"){
                     swal("Hata","Mail Mevcut Mevcut Lütfen Faklı Kullanıcı Adı Giriniz..!","warning");
                 }else if(e == "kullanıcı mevcut")
                 {
           swal("Hata","Kullanıcı Adı Mevcut Lütfen Faklı Kullanıcı Adı Giriniz..!","warning");
                      
                 }
                }
                  
            });});
    
        
    </script>
  • 14-03-2021, 00:15:47
    #2
    Kolay Gelsin Efkanım
    • Proffice
    Proffice bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-03-2021, 00:23:38
    #3
    Jsx
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer doğru anladı isem bu şekilde olmalı


    <script type="text/javascript">
      
      $(".data_gonder").on("submit", function (e) {
        var t = this;
        e.preventDefault();
            $.ajax({
                url: "data.php",
               data: $(t).serialize(),  // data: $(".data_gonder").serialize(), html domdaki ilk formu alır sizin gönderdiğini değil
                type: "post",
     
                success:function(e)
     
     
                {
                  if(e == "başarılı"){
                   swal("Tebrikler","Kaydınız Başarılı..!","success");
                    setTimeout(function(){
                        window.location = "";  }, 2000);
                    $('.').fadeIn("slow");
                    $('.').html(e);
                    $('.').fadeOut(5000);
              }else if(e == "mail mevcut"){
                     swal("Hata","Mail Mevcut Mevcut Lütfen Faklı Kullanıcı Adı Giriniz..!","warning");
                 }else if(e == "kullanıcı mevcut")
                 {
           swal("Hata","Kullanıcı Adı Mevcut Lütfen Faklı Kullanıcı Adı Giriniz..!","warning");
                        
                 }
                }
                  
            });});
     
        
    </script>
  • 14-03-2021, 00:25:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Jsx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer doğru anladı isem bu şekilde olmalı


    <script type="text/javascript">
      
      $(".data_gonder").on("submit", function (e) {
        var t = this;
        e.preventDefault();
            $.ajax({
                url: "data.php",
               data: $(t).serialize(),  // data: $(".data_gonder").serialize(), html domdaki ilk formu alır sizin gönderdiğini değil
                type: "post",
     
                success:function(e)
     
     
                {
                  if(e == "başarılı"){
                   swal("Tebrikler","Kaydınız Başarılı..!","success");
                    setTimeout(function(){
                        window.location = "";  }, 2000);
                    $('.').fadeIn("slow");
                    $('.').html(e);
                    $('.').fadeOut(5000);
              }else if(e == "mail mevcut"){
                     swal("Hata","Mail Mevcut Mevcut Lütfen Faklı Kullanıcı Adı Giriniz..!","warning");
                 }else if(e == "kullanıcı mevcut")
                 {
           swal("Hata","Kullanıcı Adı Mevcut Lütfen Faklı Kullanıcı Adı Giriniz..!","warning");
                        
                 }
                }
                  
            });});
     
        
    </script>
    oldu hocam teşekkür ederim ama öğrenmem için mantığını söyleyebilir misiniz t nin alakasını çözemedim çünkü
  • 14-03-2021, 00:28:39
    #5
    oradaki t bastığınız butonun formunu kapsıyor ve kod mantığı en üstekinden en alttakine doğru çalışır siz orda class ile belirttiğiniz için birden fazla olunca 1. formu alıyor oradaki t ise o bastığınız formu seçip onun input değerlerini serialize etmemize yardımcı oluyor kısacası referans diyebiliriz