oradaki t bastığınız butonun formunu kapsıyor ve kod mantığı en üstekinden en alttakine doğru çalışır siz orda class ile belirttiğiniz için birden fazla olunca 1. formu alıyor oradaki t ise o bastığınız formu seçip onun input değerlerini serialize etmemize yardımcı oluyor kısacası referans diyebiliriz