• 12-11-2008, 02:28:00
    #10
    Asaliyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bulunduğum Yerde Kurs Vs. Olsa Hemen Yazılıcamda Çok Araştırdım Ama Yok.
    Senin için dezavantaj ama burdanda istediğin bilgiyi çok sağlıklı alamazsın zaten birinin ders vermeyi kabul edeceğini pek tahmin etmiyorum, dediğim gibi senin için en iyisi makaleler ve örnek kodlarla öğrenmek takıldığın yerdede sormak.
  • 12-11-2008, 10:23:25
    #11
    Msnde yardımcı olabilirim.İlk seviye olarak.
  • 12-11-2008, 16:05:24
    #12
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msnde yardımcı olabilirim.İlk seviye olarak.
    Pm attm
  • 14-11-2008, 00:09:13
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    phpye hakimim, eğer ankaradaysan bana pm at. üniversiteyi bırakıp tekrar össye gireceğimden boş vaktim çok, kız arkadaşımdan ayrıldığımdan yeni bir proje falan yapacak havamda yok, ama istersen birkaç biraya sana güzel şeyler öğretebilirim.
  • 14-11-2008, 01:02:02
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu güzel şeyler neymiş merak ettim
  • 14-11-2008, 01:12:10
    #15
    dnmtnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu güzel şeyler neymiş merak ettim
    ett
  • 14-11-2008, 01:27:23
    #16
    trajikomik
  • 14-11-2008, 01:58:23
    #17
    namaste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ett
    Allah yardımcın olsun. Böylelerini toplumdan dışlamayın arkadaşlar. Bi şans verin onlara
  • 14-11-2008, 14:06:53
    #18
    gehinnom dediğinden bişey anlamadım daha doğrusu bana mı laf attın yoksa namaste ye mi ? bana dediysen ki eğer toplumdan dışlamayın diye kimse kimseyi bilemez ne ve nasıl birisi olduğunu yani bilgi açısından. ben namast ın sadece bir kaç güzel bişey öğretebilirim demesini gülünç buldum nedir bu yani yemek mi ki güzel bir kaç şey göstercek ?

    kimse komik olmasın bence bilende konuşuyor bilmeyende..