gehinnom dediğinden bişey anlamadım daha doğrusu bana mı laf attın yoksa namaste ye mi ? bana dediysen ki eğer toplumdan dışlamayın diye kimse kimseyi bilemez ne ve nasıl birisi olduğunu yani bilgi açısından. ben namast ın sadece bir kaç güzel bişey öğretebilirim demesini gülünç buldum nedir bu yani yemek mi ki güzel bir kaç şey göstercek ?

kimse komik olmasın bence bilende konuşuyor bilmeyende..