• 15-12-2020, 13:48:43
    #1
    Merhabalar, bir forum scriptini siteme kurdum ve admin panelinde dil seçeneklerini kendimizin ekleyebildiğini gördüm. Dil eklerken 3 alanı doldurmamız yeterli oluyormuş.
    Name kısmına "Türkçe" ISO Language-Code "TR" Country-Code "tr" giriyorum ve dil ekleniyor, ama bir user dili TR seçtiğinde sayfalar Türkçe olmuyor acaba sorun nedir ben mi yanlış yapıyorum yardımcı olabilecek var mı?
  • 15-12-2020, 13:52:55
    #2
    Hangi script ?
    Çalıştığın ortam hosting mi localhost mu ?
  • 15-12-2020, 13:52:53
    #3
    Muhtemelen Türkçeleştirmeniz için bir dosya oluşturuyor ya da bir kısımdan İngilizce karşılığını çevirmeniz için alan vardır.
  • 15-12-2020, 13:54:08
    #4
    Epooch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bir forum scriptini siteme kurdum ve admin panelinde dil seçeneklerini kendimizin ekleyebildiğini gördüm. Dil eklerken 3 alanı doldurmamız yeterli oluyormuş.
    Name kısmına "Türkçe" ISO Language-Code "TR" Country-Code "tr" giriyorum ve dil ekleniyor, ama bir user dili TR seçtiğinde sayfalar Türkçe olmuyor acaba sorun nedir ben mi yanlış yapıyorum yardımcı olabilecek var mı?
    Çevirideki;
    Stringleri manuel editlemelisiniz yani satırları elle düzeltmelisiniz.
  • 15-12-2020, 14:04:56
    #5
    ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi script ?
    Çalıştığın ortam hosting mi localhost mu ?
    Hosting hocam, forum scripti.

    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen Türkçeleştirmeniz için bir dosya oluşturuyor ya da bir kısımdan İngilizce karşılığını çevirmeniz için alan vardır.
    Hocam New Language'ye bastığımda görseldeki yer geliyor oraları doldurduğumda dil eklendi diyor.

    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çevirideki;
    Stringleri manuel editlemelisiniz yani satırları elle düzeltmelisiniz.
    Peki nereden düzenleyeceğim.
  • 15-12-2020, 14:07:55
    #6
    Scriptin adı ne bir ton forum scripti var ?
  • 15-12-2020, 14:09:42
    #7
    ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scriptin adı ne bir ton forum scripti var ?
    Bir arkadaş yardımcı oldu teşekkür ederim