Merhabalar, bir forum scriptini siteme kurdum ve admin panelinde dil seçeneklerini kendimizin ekleyebildiğini gördüm. Dil eklerken 3 alanı doldurmamız yeterli oluyormuş.
Name kısmına "Türkçe" ISO Language-Code "TR" Country-Code "tr" giriyorum ve dil ekleniyor, ama bir user dili TR seçtiğinde sayfalar Türkçe olmuyor acaba sorun nedir ben mi yanlış yapıyorum yardımcı olabilecek var mı?