• 22-10-2018, 18:11:25
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Sitem otomatik teslimat çalışıyor ama Hesapları Normalde E-posta atması Gerekirken Nedense Atmıyor Ve Şablon Yapılması Gerek Güzel Bi şablonda gerekli bilgisi olanlar yazarsa sevinirim
  • 22-10-2018, 18:45:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Detay pm alabilir miyim?
  • 22-10-2018, 18:51:48
    #3
    Pm Gönderilmiştir.