Merhaba Arkadaşlar Sitem otomatik teslimat çalışıyor ama Hesapları Normalde E-posta atması Gerekirken Nedense Atmıyor Ve Şablon Yapılması Gerek Güzel Bi şablonda gerekli bilgisi olanlar yazarsa sevinirim