Footer imzasını silecek arkadaş aranıyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Footer imzasını silecek arkadaş aranıyor
10
●
496
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Footer imzasını silecek arkadaş aranıyor
1
2
16-03-2018, 14:35:27
#10
Decanus
@
Konya
; Şifrelemenin mantığı nedir? Bir şeyler için önlem almak değil mi? Kimse keyfe keder şifreleme yapmaz.
16-03-2018, 16:06:55
#11
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Silmek yerine ekleme yaparsak bu etik mi?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler