malesef kardeş seninkinde de ne bozuldu ne sağa gittiilginc!!!
ben tabloyu ham halde verdim tablonun genisligini width=300 vs gibi ayarlasan td lerin valign=top vs ayarlasan soldaki td nin align ini ayarlasan olmuyo mu simdi yani? table border=1 ver cizgileri gore gore bi daha dene bence gerekli ayarlamalari yaparak.
bak cok merak ettim simdi nasil bi olay diye.
sLm
ama localhostta deniyorum onun için ftp ye falan gerek yok ki zaten