seninkide olmadı

ama localhostta deniyorum onun için ftp ye falan gerek yok ki zaten

kodlar burda sağol
denedim hem sağa geçmedi hemde blogun ustunde baya bir boşluk oluştu teşekkür ederim
malesef kardeş seninkinde de ne bozuldu ne sağa gitti
Chamade

malesef seninkide olmadı
Yahu arkadas rica ederim de sorun bizde degil, senin kullandigin script nedir ne degildir biz sana calisir halde veriyoruz php calistiktan sonra ne hale geliyor bilemeyiz ki (: hemen hemen verilen kodlarin hepsi calismasi lazim..