• 30-04-2008, 15:40:25
    #1
    Selamlar ;
    E-ticaret scripti yazmaya çalışıyorum.ürün liste detay gibi kodları bitirdim güzel çalışıor

    sepete eklenin mantıgını kavramakta güclük cekiyorum.örnek kodlardan falan gitmeye çalıştım ama anlayamadım.Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum...

    Saygılarımla
  • 30-04-2008, 15:45:28
    #2
    SESSION kullan ..
  • 30-04-2008, 21:04:10
    #3
    Ben yaptığımda veritabanında sepet diye bir tablo açıp buraya kullanıcı id'sini urun id'sini kaydediyordum ve kullanıcı giriş yaptığında where kullaniciid=3 şeklinde çekip yazdırıyordum. Daha sonrada satış yapıldığında veya iptal edildiğinde bu veriler siliniyordu. Normal olarak çalışıyor ama yoğunluk olduğunda kasılır mı bilmiyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa da bana yazsın
  • 03-05-2008, 00:28:57
    #4
    Sepeti database'de kaydetmek sistem kaynaklarını daha fazla kullanacağı için sorun yaşatabilir. Ama üye her girdiğinde sepetini görebilir. Böyle bir avantajı da var.
    Session kullanarak yapmak mı istersin database ile mi. Ona karar ver örnek kod yazalım
  • 03-05-2008, 11:46:35
    #5
    Session kullanarak yapsak daha iyi olur diye düsünüyorum. Ama mümkün oldugunca basit yapabilirseniz iyi olur.Mantığını anlamam gerekli.İlginiz için teşekkür ederim.