Ben yaptığımda veritabanında sepet diye bir tablo açıp buraya kullanıcı id'sini urun id'sini kaydediyordum ve kullanıcı giriş yaptığında where kullaniciid=3 şeklinde çekip yazdırıyordum. Daha sonrada satış yapıldığında veya iptal edildiğinde bu veriler siliniyordu. Normal olarak çalışıyor ama yoğunluk olduğunda kasılır mı bilmiyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa da bana yazsın