kodlamaya devam ediyorum. bu sefer tıkandığım yer ise şöyle anlatayım sizlere;
sipariş bölümü yapıyorum. bu sipariş bölümünde eğer onaylanırsa listede gözüksün diye birşey düşünüyorum.
yani şöyle ;
<?php
include('ayar/ayar.php');
$onay = '3';
$bul = mysql_query("select * from siparis order by id DESC where onay='$onay'");
while($goster = mysql_fetch_array($bul)){
$mesajid=$goster['id'];
$alan=$goster['alan'];
$onem=$goster['onem'];
$miktar=$goster['miktar'];
$siparisadi=$goster['siparisadi'];
$aciklama=$goster['aciklama'];
echo "
<tr>
<td>$alan<td>
<td>$onem</td>
<td>$miktar</td>
<td>$siparisadi</td>
<td>$aciklama</td>
<td><a href=siparissil.php?mesajid=$mesajid.'>siparişi sil</a></td>
</tr> ";
?>
<?php } ?>burada gördüğünüz onay değişkenin içinde 3 yazıyor sütünda da 3 değeri var ama bir türlü listeleyemedim. bende tam bunu istiyorum. 3 yazıyorsa listede gözüksün istiyorum. acaba nasıl yapabilirim bunu?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:05:06 -->-> Daha önceki mesaj 19:33:41 --
arkadaşlar bekliyorum bu böyle değilmi deniyorum olmuyor? yardımınıza ihtiyacım var.