merhaba arkadaşlar.

kodlamaya devam ediyorum. bu sefer tıkandığım yer ise şöyle anlatayım sizlere;

sipariş bölümü yapıyorum. bu sipariş bölümünde eğer onaylanırsa listede gözüksün diye birşey düşünüyorum.

yani şöyle ;

<?php
										include('ayar/ayar.php');
										$onay = '3'; 
										$bul = mysql_query("select * from siparis order by id DESC where onay='$onay'");
										while($goster = mysql_fetch_array($bul)){
										$mesajid=$goster['id'];
										$alan=$goster['alan'];
										$onem=$goster['onem'];
										$miktar=$goster['miktar'];
										$siparisadi=$goster['siparisadi'];
										$aciklama=$goster['aciklama'];
										echo "
										<tr>
											<td>$alan<td>
											<td>$onem</td>
											<td>$miktar</td>
                                            <td>$siparisadi</td>
                                            <td>$aciklama</td>
											<td><a href=siparissil.php?mesajid=$mesajid.'>siparişi sil</a></td>
                                        </tr> ";
										
										?>
										
										<?php } ?>
burada gördüğünüz onay değişkenin içinde 3 yazıyor sütünda da 3 değeri var
ama bir türlü listeleyemedim. bende tam bunu istiyorum. 3 yazıyorsa listede gözüksün istiyorum. acaba nasıl yapabilirim bunu?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:05:06 -->-> Daha önceki mesaj 19:33:41 --

arkadaşlar bekliyorum bu böyle değilmi deniyorum olmuyor? yardımınıza ihtiyacım var.