Merhaba, yedek olarak alınan scriptin kurulumunu yapamadık ( daha önce çalışıyordu, hosting taşınması ile şimdi çalıştıramadık, siteyi eskiden yöneten arkadaşa erişemiyoruz) . Php tabanlı bir kurumsal temayı kurmaya çalışıyoruz, bize verilen bilgi sadece bu kadar " Standart her php tabanlı site kurulumu gibi http dosyalarını ftp ye atıcaksınız db ayarlarını düzenleyip cpanelden sql yükleyip çalıştırıcaksınız."
Malesef siteyi açtığımızda bu hatayı veriyor,
Fatal error: The file wizard.php cannot be decoded by this version of the ionCube Loader. If you are the administrator of this site then please install the latest version of the ionCube Loader. in Unknown on line 0
Teamviewer ile bağlanıp yapabilecek ya da yol gösterebilecek bir arkadaş aranıyor. Cpanel, filezilla, dosyalar, mysql vb. hepsi erişilebilir durumda...
Script Kurulumu - Hatayı gideren arkadaşa anında 30 TL!
4
●346
- 10-09-2014, 06:44:36Üyeliği durdurulduben yardım ederim. Sunucunuzda ioncube decoder yüklü olmayabilir veya eski versiyon veya ftp yüklerken binary mod yerine ansy kullanmalıydınız yani çözebilirim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:44:36 -->-> Daha önceki mesaj 06:39:41 --
İsterseniz teamviewere bile gerek yok
/var/www/vhosts/vg.com.tr/bsnyapi/wizard.php
şu dosyayı silin ve tekrar upload edeceksiniz.
filezilla kullanıyorsanız eğer
AKTARIM > AKTARIM TİPİ > ASCII veya İKİLİ seçerek yükleyin kesin sonuç alırsınız. ASCII BÜYÜK İHTİMALLE OLCAKTIR - 10-09-2014, 07:07:50Üyeliği durduruldubaşka bir siteden kendisi.tolgatasci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
