ben yardım ederim. Sunucunuzda ioncube decoder yüklü olmayabilir veya eski versiyon veya ftp yüklerken binary mod yerine ansy kullanmalıydınız yani çözebilirim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:44:36 -->-> Daha önceki mesaj 06:39:41 --

İsterseniz teamviewere bile gerek yok

/var/www/vhosts/vg.com.tr/bsnyapi/wizard.php

şu dosyayı silin ve tekrar upload edeceksiniz.

filezilla kullanıyorsanız eğer

AKTARIM > AKTARIM TİPİ > ASCII veya İKİLİ seçerek yükleyin kesin sonuç alırsınız. ASCII BÜYÜK İHTİMALLE OLCAKTIR