Aşağıdaki kod bana site.com/watermark.php?id=uploads/ev.jpg ile çağırırsam resmin orjinal boyutunda ortasına watermark basıp resmimi alıyorum.
Benim istediğim bu orjinal boyuttaki resim çıktısına benim müdehale edebilmem. Ben daha büyük boyutta çıktı almak istiyorum.
<?php
$link = $_GET['id'];
$nedirbu = getimagesize($link);
// PHP Düz mantık değil tabi önce bir resmin ne olduğunu kontrol edelim ve ona göre formatı orjinal kalsın.
switch ($nedirbu['mime']) {
case "image/gif":
// Gif resimleri es geç.. GD Kütüphanesi veya imagemagick olaydı animasyonları bozmazdık usta.
$gif = 1;
break;
case "image/jpeg":
$damga = imagecreatefrompng('uploads/play.png');
$foto = imagecreatefromjpeg($link);
break;
case "image/png":
$damga = imagecreatefrompng('uploads/play.png');
$foto = imagecreatefrompng($link);
break;
}
if(empty($gif))
{
// Damganın kenar boşluklarını ayarlayıp resmin yükseklik ve genişliğini alalım
$wx = imagesx($foto)/2 - imagesx($damga)/2;
$wy = imagesy($foto)/2 - imagesy($damga)/2;
// Damga resmini koordinatları belirterek kenar boşlukları ile birlikte fotoğrafın üzerine kopyalayalım.
imagecopy($foto, $damga, $wx, $wy, 0, 0, imagesx($damga), imagesy($damga));
// Sonucu çıktılayıp belleği serbest bırakalım.
header('Content-type: image/png');
imagepng($foto);
imagedestroy($foto);
}
else
{
// Gif için VIP kapısı..
header('Content-type: image/gif');
readfile($link);
}
?>
