Merhaba,

Aşağıdaki kod bana site.com/watermark.php?id=uploads/ev.jpg ile çağırırsam resmin orjinal boyutunda ortasına watermark basıp resmimi alıyorum.

Benim istediğim bu orjinal boyuttaki resim çıktısına benim müdehale edebilmem. Ben daha büyük boyutta çıktı almak istiyorum.

<?php
$link = $_GET['id'];
$nedirbu = getimagesize($link); 
 
// PHP Düz mantık değil tabi önce bir resmin ne olduğunu kontrol edelim ve ona göre formatı orjinal kalsın.
    switch ($nedirbu['mime']) { 
        case "image/gif": 
        // Gif resimleri es geç.. GD Kütüphanesi veya imagemagick olaydı animasyonları bozmazdık usta.
        $gif = 1;
        break; 
        case "image/jpeg": 
        $damga = imagecreatefrompng('uploads/play.png');
        $foto = imagecreatefromjpeg($link);     
       break; 
        case "image/png": 
        $damga = imagecreatefrompng('uploads/play.png');
        $foto = imagecreatefrompng($link);     
       break; 
    } 
    if(empty($gif))
{
        // Damganın kenar boşluklarını ayarlayıp resmin yükseklik ve genişliğini alalım
		$wx = imagesx($foto)/2 - imagesx($damga)/2;
		$wy = imagesy($foto)/2 - imagesy($damga)/2;
 
        // Damga resmini koordinatları belirterek kenar boşlukları ile birlikte fotoğrafın üzerine kopyalayalım.
        imagecopy($foto, $damga, $wx, $wy, 0, 0, imagesx($damga), imagesy($damga));
 
        // Sonucu çıktılayıp belleği serbest bırakalım.
        header('Content-type: image/png');
		imagepng($foto);
        imagedestroy($foto);
}
else
{
        // Gif için VIP kapısı..
        header('Content-type: image/gif');
        readfile($link);
}
?>