• 23-07-2013, 00:00:49
    #1
    Merhaba. Bir .txt'deki adreslere SMTP kullanarak mail göndermek istiyorum.
    Txt'e şu şekilde mail ekletiyorum;

        $dosya = fopen("mailler.txt", "a");
        fputs($dosya, $_POST['mail']."\n\n");
        fclose ($dosya);
    Örnek mailler.txt:
    r10@afsdaf.com
    deneme@r10as.net
    Soru şu, bu listedeki tüm adreslere $mail->AddAddress(); fonksiyonunu kullanarak nasıl mail atabilirim?
  • 23-07-2013, 00:50:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    <?php
    $maildosyasi = fopen("mail.txt",'r');
    while(!feof($maildosyasi)){
    $maillerial = fgets($maildosyasi);
    //burada maili gönderebilirsin maillerial değişkeni txt doyasından satır satır email adreslerini çeker

    }
    fclose($maildosyasi);


    ?>
  • 23-07-2013, 00:55:19
    #3
    Hocam çok teşekkür ederim. Ama zaten öyle kullanıyorum bakın;

        $dosya = fopen("mailler.txt","r");
        while (!feof ($dosya)){
          $email = fgets($dosya); 
    	  
    	  
    	  
          if($email != ""){
    	  
    	  			$body = $_REQUEST['f_message'];
    
    				include '../mailer/class.phpmailer.php';
    				$mail = new PHPMailer();
    				$mail->IsSMTP();
    				$mail->SMTPAuth = true;
    				$mail->Host = 'xxx.haircity.org';
    				$mail->Port = 587;
    				$mail->Username = 'info@haircity.org';
    				$mail->Password = 'xxxx';
    				$mail->SetFrom($mail->Username, 'HairCity.org');
    				$mail->AddAddress($email);
    				$mail->CharSet = 'UTF-8';
    				$mail->Subject = $_REQUEST['subject'];
    				$mail->MsgHTML($body);
    				if($mail->Send()) {
    					echo '<font style="font-size:16px;color:#10fc00">Mailiniz başarıyla gönderildi!</font>';
    				} else {
    					echo '<font style="font-size:16px;color:red">Mail gönderilirken bir hata oluştu:</font> ' . $mail->ErrorInfo;
    				}
    			echo $email;	
    	   $sayi++;
    	  }
    	  
    	  
        }
        fclose ($dosya);
    Ancak sadece ilk satırdaki adrese mail atıyor...
  • 23-07-2013, 01:08:20
    #4
    Çok sağolun hocam hallettim
  • 23-07-2013, 20:03:03
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    buna ek olarak toplu gönderim sırasında bütün maileri bir kerede peş peşe göndermeyin
    beli parçalar halinde aralarında belirli süreler bırakarak gönderirseniz daha sağlıklı olacaktır, diğer türlü mailerin spama düşmesi ve sunucunuzun da spam olarak fişlenmesi gibi durumlar söz konusu olabilir
  • 23-07-2013, 20:42:04
    #6
    Çok sağolun hocam haklısınız...
  • 17-01-2015, 17:25:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Batuhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağolun hocam haklısınız...
    Sorunu nasıl çözdün?
  • 17-01-2015, 18:08:06
    #8
    @destinatrade

    Üzerinden 1 buçuk yıla yakın bir süre geçmiş, hatırlamıyorum fakat 3. mesajda bulunan kodun çalışması gerekiyor.