• 22-09-2006, 18:38:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Linux Paketler
    HP Marka DL140 G3 Model Xeon 2.8 Sunucu - Xeon 2.8 Ghz HT İşlemci 2 MB Cache - 2 GB 533 Mhz DDR2 SDRAM (2x1GB) - 2 x Gigabit Ethernet - Centos 4.3. - Plesk Kontrol Panel 6.5.4

    Lite Paket (10mb - 10 YTL)
    Ekonomik Paket (25mb - 20 YTL)
    Standart (50mb - 35 YTL)
    Maxi Paket (100mb - 50 YTL)
    Profosyonel Paket (250mb - 100 YTL)
    Profosyonel XL Paket (500mb - 150 YTL)
    Profosyonel XXL Paket (1000mb - 225YTL)



    Windows Paketler
    Hp P4 3.0 işlemcili - 1 Gb Ram - Windows Server 2003 - Plesk 7.5.6

    Lite Paket (10mb - 15 YTL)
    Ekonomik Paket (25mb - 30 YTL)
    Standart (50mb - 45 YTL)
    Maxi Paket (100mb - 80 YTL)
    Profosyonel Paket (250mb - 160 YTL)
    Profosyonel XL Paket (500mb - 150 YTL)
    Profosyonel XXL Paket (1000mb - 225YTL)

    detaylar yazmakta


    programlama kısmında php ile istediğiniz hemen hemen herşeyi yapılabilir

    web tasarım kısmında fiyatlar da bulunmakta...
    yakın 1 zamanda işlerden boş kalınca elimizdeki paketleri satılabilir hala sokup
    mp3sitesi-makalesistemi-oyunsitesi-downloadsitesi-hostingsitesi-
    makale düzenlenip hikaye yazı olabilir haber sistemi bunlar paket halinde olunca siparişten çok daha ucuz olacağı için bu tarz satışlarda programlama&tasarım işleri bitince eklenecek şuan istedikleriniz var sa bu tarz hazırlar paket olarak sunabiliriz.
    saygılar...
  • 22-09-2006, 18:44:40
    #2
    vergi levhanız varsa güzel yoksa başınız agırabilir bundan sonra ki zamanlarda
  • 22-09-2006, 20:11:03
    #3
    Hayırlı Olsun @SAHO
  • 22-09-2006, 21:34:43
    #4
    vys
    Üyeliği durduruldu
    konu dışı

    değiştir şu logoyu şaho
  • 23-09-2006, 17:32:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    şuan babamın iş yeri üzerinden fatura kesebilirim
    tek olarak kesebilmem için çabası var vergi ye belli bir harç yatıracaz bunları araştırıyor ankabt olarak ta çok yakın 1 zamanda kesecem şuan babamın iş yeri üzerinden kesebilirim devlet içinde pek farketmez vergi vergidir kaçtığımız yok hatta son 1 aydır samsun-yozgat-maraş-tokat-osmaniye arasında dolaşırken o dağların tepesine bile elektrik telefon direklerini görünce cidden daha fazla ihtiyaç olduğunu hissettim verginin
    %18 çok gibi geliyodu ama 1 yandanda bu masrafları görünce normal gibide geldi yoruma açık bir konu ama dağ depe kıyı köy bu tarz yerlerede masraf harcadığını görürseniz hak verebilirsiniz yok çok para demezsiniz sanırım
    yakın 1 zamanda dediğim gibi ankabt olarak fatura keseceğim
    +
    websahibinden 1 sene önce 2 hosting 1 domain aldım hala faturam gelmedi şikayet ediyolarmış bu tarz satış yapımını ama
    ben şuan kesebilirim zaten websahibi kestiğini iddaa edip kesmiyor
    koskoca r10 vergi de memur filan varsa bir el atabilirsiniz
    %10 unu size veriyor sanırım devlet tekrar bu tarz bir şikayet gelirse ama ben uğraşamayacam yoğunluk dolayısıyla
    +
    pek okuma şansım olmadı üstteki metni karışık içerik varsa özür dilerim saygılar