şuan babamın iş yeri üzerinden fatura kesebilirim
tek olarak kesebilmem için çabası var vergi ye belli bir harç yatıracaz bunları araştırıyor ankabt olarak ta çok yakın 1 zamanda kesecem şuan babamın iş yeri üzerinden kesebilirim devlet içinde pek farketmez vergi vergidir kaçtığımız yok hatta son 1 aydır samsun-yozgat-maraş-tokat-osmaniye arasında dolaşırken o dağların tepesine bile elektrik telefon direklerini görünce cidden daha fazla ihtiyaç olduğunu hissettim verginin
%18 çok gibi geliyodu ama 1 yandanda bu masrafları görünce normal gibide geldi yoruma açık bir konu ama dağ depe kıyı köy bu tarz yerlerede masraf harcadığını görürseniz hak verebilirsiniz yok çok para demezsiniz sanırım
yakın 1 zamanda dediğim gibi ankabt olarak fatura keseceğim
+
websahibinden 1 sene önce 2 hosting 1 domain aldım hala faturam gelmedi şikayet ediyolarmış bu tarz satış yapımını ama
ben şuan kesebilirim zaten websahibi kestiğini iddaa edip kesmiyor
koskoca r10 vergi de memur filan varsa bir el atabilirsiniz
%10 unu size veriyor sanırım devlet tekrar bu tarz bir şikayet gelirse ama ben uğraşamayacam yoğunluk dolayısıyla
+
pek okuma şansım olmadı üstteki metni karışık içerik varsa özür dilerim saygılar