• 22-06-2015, 22:44:26
    #1
    arkadaşlar merhaba
    sabahtan beri oynamaya server arıyorum acayıp sınırlendım adam akıllı bır tane server yok.

    sımdı bır server acmak IDDIALI bır server acmak degıl. normal bır server acmanın malıyetı nedır ?

    32 gb hetzner makınam var suan.
    server kurmayıda bılıyorum

    bana yonetım ıcın duzenlemeler ıcın gereklı programlar
    ve bir hile engelleme sistemi lazım
  • 22-06-2015, 23:36:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderdim