• 15-09-2013, 18:28:45
    #10
    Şuan aktif olarak sizden hizmet alan MTA:SA sunucusu varsa PM istiyorum. Ayrıca satışını yapıyorsanız DD sunucusu için gerekli olan scriptlerin fiyatlarını ve DD harita paketi detaylarını gönderirseniz sevinirim.
  • 15-09-2013, 23:44:02
    #11
    Hayırlı işler, şahinin modeli kaç acaba 92 gibi duruyor.