• 05-07-2013, 15:54:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar ,

    Eğerki serveriniz var ise zroluk derecesi EMEK veya ORTA ise ortak olunur.
    Kendi 32gb makinam mevcuttur. Tamamen metin2 server için kullanılacaktır.

    Serverinizin OTOPACK ı varsa daha iyi olur servri taşıyacağımız için user kaybı yaşamayız.

    İlgilenen arkadaşlar ulaşsın lütfen.
  • 05-07-2013, 16:34:40
    #2
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    Kişi size nasıl güvenicek o kadar useri sizin sunucunuza taşıyacak? Saçma değil mi?
  • 05-07-2013, 16:42:59
    #3
    M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi size nasıl güvenicek o kadar useri sizin sunucunuza taşıyacak? Saçma değil mi?
    Gerekirse reelden göürşürüz istanbul içindeyim.
    Güvenini kazanırım sorun değil.